چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش بازاریابی


چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش بازاریابی

ناب ترین و خالصانه ترین سلامهای ما را پذیرا باشید.
با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش بازاریابی وارد شده اید
برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید
کاربران گرامی توجه فرمایید که خرید از فروشگاه فایل مارکت بصورت آنلاین و دانلود بصورت آنی خواهد بود.یک نسخه از فایل نیز به شما ایمیل خواهد شد

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش بازاریابی

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاریابی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم161 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمدیریت
توضیحات کامل

سیستم هوش بازاریابی مجموعه ای است از رویه ها و منابع داده که بوسیله مدیران بازاریابی  برای غربال کردن اطلاعات بدست آمده از محیط که میتواند در تصمیم گیریشان به آنها کمک شایانی بنماید .آنچه در دهه های اخیر در دنیای کسب و کار بیش از پیش خودنمایی کرده است افزایش شدت رقابت میان شرکتها برای بقا در بازار و کسب سهم بازار بیشتر بوده است، بطوریکه این رقابت گاه به قیمت کنار رفتن تعدادی از رقبا از دور رقابت منجر می شود. توسعه بازارها از یکسو انگیزه های بیشتری را برای ورود به بازار کسب و کار برای شرکتها فراهم آورده است و از سوی دیگر بالا رفتن انتظارات مشتریان و افزایش تعداد رقبا موجب الزامات بالای باقی ماندن در این بازارهای شدیداً رقابتی شده است.

 

 

 

 

 


هدف هوش بازاریابی مواجه کردن مدیران با واقعیات ،اطلاعات و بینشی است که در تصمیم گیریهای کسب وکار کمک میکند  با اجرای هوش بازاریابی ابزاری مناسب برای مدیریت به وجود می آید تا با مجموعه ای از فعالیتها بتوانند در بلند مدت با مشتریان و رقبای سازمان هوشمندانه تر برخورد کنند. (اسومار  ،1998 به نقل از فاریابی :79)

 

 

 

 

 

نمونه پیشینه تحقیق در مورد هوش بازاریابی

کریشنا ماچر و داوید آردیتی 2008 اندونزی در پایان نامه نقش هوش بازاریابی در ایجاد سیاستهای قیمت گذاری بررسی کرده است که پیمانکارانی که استعداد هوش بازاریابی وسیع تری دارند استراتژیهای قیمت گذاری بر مبنای بازار را از پیمانکارانی که استعداد هوش بازاریابی آنها محدود است بیشتر استفاده می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب
 مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاریابی
2-8  بازاریابی     2
2-9 هوشمندی     3
2-10 هوش بازاریابی     5
2-11 کاربرد بازاریابی ھوشمند    8
2-12 اھداف بازاریابی ھوشمند    9
2-13 ابعاد بازاریابی ھوشمند    10
2-14 مزایای پذیرفتن بازاریابی ھوشمند    11
2-15 بھبود بازاریابی ھوشمند    11
2-16 سیستم هوشمند بازاریابی   MIS    12
2-17  تحقیقات بازاریابی     13
2-18 رابطه هوش بازاریابی باهوش تجاری وهوش رقابتی    15
رابطه هوش رقابتی با هوش تجاری وهوش بازاریابی   (پاک مرام ،1388 : 56)    17
2-19 مدل سیکل هوش بازاریابی    18
2-20 مشخصات هوش بازاریابی    19
2-21 منابع مورد استفاده هوش بازاریابی    20
پیشینه پژوهش    21
2-24 پیشینه تحقیقات خارجی    21
خلاصه پیشینه تحقیقات خارجی    23
2-25 پیشینه تحقیقات درایران    24
خلاصه پیشینه تحقیق در ایران    26
2-22 بازاریابی در بانکها و موسسات مالی    27
منابع    29
منابع فارسی    29
منابع لاتین    30


توضیحات بیشتر و دانلود


صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


http://modernconf.ir/?p=2843